.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده چمستان باز هم قرباني گرفت

شمال نیوز: بر اثر تصادف بین یک دستگاه کامیون و یک خودروی سواری زانتیا در محور چمستان به آمل، یک جوان جان خود را از دست داد.
به گزارش شمال نیوز، این سانحه که شامگاه گذشته در محور و جاده تاریخی چمستان به آمل حوالی روستای بوته اتفاق افتاد، منجر به فوت شادروان نوروز توکلی راننده جوان خودروی زانتیا که از اهالی محله لسفیجان چمستان بوده است، شد.
 بر اساس این گزارش، کوتاهی مسولین امر و پیمانکاران در ساخت و پیگیری جاده نور چمستان به آمل و نبود هیچ اراده ای در این پروژه باعث شده جوانان برومند و رشید منطقه چمستان یک به یک و همچنین خانواده های بلا دیده آنان تاوان این کوتاهی ها را با جانشان بدهند .
محور نور- چمستان به آمل از جاده های پرتردد و عبور بیشتر کامیون ها برای حمل شن از محور هراز به شهر های همجوار بوده و محل رفت و آمد دانش آموزان و اهالی 50 روستای همجوار این جاده و همچنین محلی برای عبور اهالی شهر های غرب استان مازندران به شمار می رود.
این جاده به دلیل کم عرض بودن از جاده های خطر آفرین محسوب می شود که متاسفانه در سالهای اخیر به محلی بعنوان قتلگاه مردم و جوانان این منطقه تبدیل شده است.
به گزارش شمال نیوز، طرح تعریض این جاده پرتردد چمستان به آمل که از مصوبه های سفر دولت نهم به مازندران بوده است متاسفانه تاکنون تکمیل نشده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی 27 آذر 1392
اینا تو پول کمربندی بابل و ساری موندن! حالا جاده آمل نور بماند!!!!!!!!!
بهروز یاسمی 27 آذر 1392
تعریض محور امل چمستان توسط چند پیمانکار زیر نظر اداره کل راه و شهرسازی مازندران از سال 87 تا کنون در حال انجام است. لاکن از سال 90 به بعد به دلیل افزایش چشمگیر قیمت انواع مصالح زیرسازی و روسازی ( مخلوط توونان - ساب بیس - بیس - اسفالت) و همچنین عدم تامین منابع مالی در پرداخت کارکرد پیمانکاران علل اصلی توقف پیشرفت فیزیکی این محور مواصلاتی بوده است. (یاسمی)
کامران 27 آذر 1392
سلام ، باید مسئولین اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران را مجازات کرد چراکه کوتاهی آنان در انجام وظایفشان و باجازه دادن به ساخت و ساز های غیر مجاز در حریم جاده نه تنها باعث ایجاد خلل در انجام کار تعریض جاده شده است بلکه جان مردم زحمت کش و جوانان مظلوم استان را فدای منفعت افراد سود جو میکنند و دست اخر گره کوری بر اجرای طرح تعریض جاده زده اند باید دیه این عزیزان را از مسئولین راه و شهرسازی استان گرفت تا بدانند عمل نکردن به وظایف قانونی شان همچنین هم قابل گدشت نیست .اگر مستنداتی از کوتاهی مسئولین خواستید بفرمایید تا برایتان بفرستم
چمستان تنها 17 دي 1392
نوروز جان عمری جاودان در قلب ما داری…
آهای آقایان مسئو ل کاری نکنید که این مردم یه روز آرزوی دیدن تلف شدن عزیزاتونو داشته باشند!!
آقایان پر ادعا برید ببینید اتوبان تهرات-اصفهان با اون مسافت ۶ بانده شده ولی شما بی عرضه ها هنو اندرخم یک کوچه اید!!
آقایان فیاضی، ناطق نوری وووووو….. با شماها هستم!!
عمرآ اگه ذره ای درک توی وجود شماها باشه!!
به امید روزی که زنده باشیم و ببینیم چمستان آباد و این جاده تکمیل شده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.